Shop Mobile More Submit  Join Login
CTCon 11 Ciel Phantomhive Test by XxNaomi-LukarixX CTCon 11 Ciel Phantomhive Test by XxNaomi-LukarixX
Yay Ciel-ness :]
I'm pretty insecure about this cosplay...seeing as how I'm WAY too tall for Ciel X_x
*is 5'9-10"ish*
The costume has a lot that needs to be fixed/altered (as you can see)
but I still wanted to take some photos because I was so excited that it came today! :D
I didn't have my binder on and I didn't bother editing this pictures...so I apologize if I look like shit lol
Add a Comment:
 
:iconkuroraven-kun:
KuroRaven-kun Featured By Owner Dec 31, 2011  Hobbyist Traditional Artist
You make a really good Ciel. It's good to know there are other taller cosplayers doing Ciel too.XD I'm 5'8...
Reply
:iconxxnaomi-lukarixx:
XxNaomi-LukarixX Featured By Owner Dec 31, 2011
yay I'm not alone! xD
I think from now on I will be an "older" version of Ciel since I feel so awkward xD
thank you! :D
Reply
:iconkuroraven-kun:
KuroRaven-kun Featured By Owner Jan 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Late reply is late. No problem. I'm tempted to do Ciel's older version from the Wonderland OVA, but I'm afraid it wouldn't get recognized. Oh, were you one of the people who replied to my thread on Gaia about being a tall Ciel?
Reply
:iconxxnaomi-lukarixx:
XxNaomi-LukarixX Featured By Owner Jan 14, 2012
I still have to see that OVA ^^;

I am actually! :D
Reply
:iconkuroraven-kun:
KuroRaven-kun Featured By Owner Jan 15, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Oh, I thought so, your avatar looked familiar. I love all your cosplays!
Reply
:iconxxnaomi-lukarixx:
XxNaomi-LukarixX Featured By Owner Jan 15, 2012
thank you ^_^
Reply
:iconrengsey11:
Rengsey11 Featured By Owner Jul 20, 2011  Hobbyist Filmographer
:DDDDD You Look amazing as Ciel!!!!!!
Oh One question!
May I ask where you go the shoes?
Because I am trying to do the same exact cosplay and I cant find the darn shoes :iconsadnessplz:
Reply
:iconxxnaomi-lukarixx:
XxNaomi-LukarixX Featured By Owner Jul 20, 2011
thank you :]
I got the shoes on ebay
Reply
:iconrengsey11:
Rengsey11 Featured By Owner Jul 20, 2011  Hobbyist Filmographer
Thank you so much For the help! :3
I appreciate it
Reply
:iconsweeneyt-demonbarber:
Well at least you are waaayyyy too tall, I think that's better than waaayy too short (which is my problem with Sweeney)
You make a great ciel and I love your cosplay! And your wig is perfect, it's styled perfectly.
You are lucky you can make your stuff yourself, my Sweeney would be so much more accurate if I had sewing skills :P
Reply
:iconxxnaomi-lukarixx:
XxNaomi-LukarixX Featured By Owner Jul 13, 2011
being short is better! you can always make yourself taller but you can't make yourself shorter!
and Actually, I didn't make my ciel costume! I bought and altered it because honestly I'm not very good at sewing yet either lol
Reply
:iconsweeneyt-demonbarber:
oh, lol Wow would have never guessed that. Its so good and usually bought costumes arent that great. I buy my costumes too (only done Sweeney though), but I got stuff specially made for me
and noooooo being short sucks. I'm only 5'3", 7" too short to be Sweeney. When I wear my shoes for this cosplay, I'm around 5'6"ish and my feed are killing me by the end of the con
So I am thinking about just giving up on height and being a short asian Sweeney :P ugh genetic are not in my favor
Reply
:iconxxnaomi-lukarixx:
XxNaomi-LukarixX Featured By Owner Jul 13, 2011
I am 5'10" which is about 10 inches too tall to be Ciel .__.
Reply
:iconsweeneyt-demonbarber:
lol thats awesome though, you could cosplay any Depp character you want then. xD
You should do Sweeney. We need more Sweeneys!
Reply
:iconxxnaomi-lukarixx:
XxNaomi-LukarixX Featured By Owner Jul 13, 2011
lol well I'm not a huge fan of Sweeney and I dont think I could pull him off well at all anyway due to my body/face shape ;A;
Reply
:iconsweeneyt-demonbarber:
haha fair enough
I think you could though, definitely better than me anyways :P
Reply
:iconsparrowssongcosplay:
SparrowsSongCosplay Featured By Owner Jul 4, 2011  Hobbyist Artist
We'd love to have you over at :iconctconxcosplayers:. Can't wait to see you this year! :heart:
Reply
:iconyoneko-kun:
YoNeko-kun Featured By Owner Jul 2, 2011
how can you change between looking male and female? Oo at first glance i thought its not you :D
Reply
:iconxxnaomi-lukarixx:
XxNaomi-LukarixX Featured By Owner Jul 2, 2011
lol I'm just that awesome! :D
Reply
:iconbettyliu611:
Bettyliu611 Featured By Owner Jun 30, 2011  Hobbyist General Artist
Looks better than my Riza cosplay ^^"
Reply
:iconxxnaomi-lukarixx:
XxNaomi-LukarixX Featured By Owner Jun 30, 2011
aww i doubt that
Reply
:iconshugotenshi3620:
Shugotenshi3620 Featured By Owner Jun 30, 2011
really love it and the wig is just perfect, great job!
Reply
:iconxxnaomi-lukarixx:
XxNaomi-LukarixX Featured By Owner Jun 30, 2011
thank you!!
Reply
:iconmalicioushammer:
maliciousHammer Featured By Owner Jun 30, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Looking pretty damn awesome.
Reply
:iconxxnaomi-lukarixx:
XxNaomi-LukarixX Featured By Owner Jun 30, 2011
thanks!
Reply
:iconkallenshoukei:
KallenShoukei Featured By Owner Jun 29, 2011
;O; Ciel! i love it!! *---* PErfect!♥ in fav ;-;♥
Reply
:iconxxnaomi-lukarixx:
XxNaomi-LukarixX Featured By Owner Jun 29, 2011
thank you so much ;w;
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 1163 × 1198




Details

Submitted on
June 29, 2011
Image Size
2.8 MB
Resolution
1163×1198
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
578
Favourites
15 (who?)
Comments
26
Downloads
20
×